انباری پر از برگه زردالو صادراتی آتش گرفت

برگه زردالو به دلیل محتوای کالری و چربی آن در رژیم های غذایی برای افزایش وزن از طریق توده عضلانی استفاده می شود.

مطالعات نشان داده است که مصرف روزانه سه نوع میوه از جمله برگه زردالو، فرسایش بخشی از شبکیه چشم را تا 36 کاهش می دهد.

این وضعیتی است که بر حس بینایی در سالمندان تأثیر می گذارد که ممکن است منجر به نابینایی شود و فیبر موجود در این میوه خشک نیز برای استفاده به عنوان یک ملین ملایم کافی است.

برگه زردالو صادراتی، به جذب مجدد آب در روده بزرگ و فیبرهای موجود در آن برای کمک به رفع یبوست کمک می کند، علاوه بر این، اگر قبل از غذا به مقدار کم مصرف شود، برای هضم غذا مفید است، زیرا در هنگام هضم اثر قلیایی دارد.

برگه زردالو

فیبر موجود در برگه زردالو و همچنین محتوای کاروتن نوتروپیک به کنترل سطح کلسترول کمک می کند زیرا یک ماده ژل مانند کلوئیدی در روده بزرگ تولید می کند که کلسترول LDL ناخواسته را جذب می کند و از ورود آن به جریان خون جلوگیری می کند که منجر به تنگی های آترواسکلروتیک و بیماری قلبی می شود و سکته مغزی از آنجایی که برگه زردالو حاوی مقادیر زیادی آهن است، این پتانسیل را دارد که به درمان کم خونی ناشی از فقر آهن کمک کند.

همچنین حاوی سطوح بالایی از پلی فنول ها و اسیدهای فنولیک است که نشان داده شده است خواص آنتی اکسیدانی دارند که می تواند خطر ابتلا به برخی از شایع ترین انواع سرطان مانند سرطان روده بزرگ را کاهش دهد.

در یک مطالعه مقطعی، مصرف کمتر میوه های تازه کامل و خشک با BMI بالاتر در افراد مرتبط بود.

برخی تحقیقات همچنین نشان می‌دهند که میوه‌های تازه و خشک می‌توانند به کاهش گرسنگی، افزایش رضایت از وعده‌های غذایی و کاهش دریافت انرژی در هنگام مصرف به عنوان میان‌وعده یا همراه با غذا کمک کنند.

برگه زردالو سالم است و محتوای فیبر بالای آن ممکن است مکمل رژیم کاهش وزن شما باشد اما هیچ تحقیقی وجود ندارد که برگه زردالو را مستقیما با کاهش وزن مرتبط کند بنابراین، اعتدال را رعایت کنید و با یک متخصص تغذیه مشورت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.